Evolutia bebelusei de la 3 la 4 luni

Cu o săptămână înainte de a împlini 3 luni Cristina s-a schimbat. În primul rând a scăpat de colici .... care terorizează orice tânără mămică. Am primit și încurajări de genul ... stai liniștită că este posibil să aibă colici până la 6 luni.

Acum în fiecare dimineață când mă vede îmi zâmbește și nu aș putea compara cu nimic să vezi cum bebelușul tău te surprinde zilnic cu câte ceva și în special când o văd zâmbind.

A început să plângă mai rar și mai exact plânge atunci când o ia somnul. Întâi începe să scârțâie că nu mai vrea să se joaca și abia după asta începe cu plâns. 
Și până acum a mai gângurit câte puțin dar în perioada asta ea se trezește și începe să gângurească și deși mă trezesc devreme mă trezesc bine dispusă. Un alt aspect important este că s-a reglat ora de somn. Dacă până la 3 luni au fost seri când s-a culcat și la 7 diminineața sau chiar 3 noaptea( și credeți-mă că nu au fost puține astfel de seri) acum se culcă în jurul orei 22. 
Tot în această perioadă a început să își țină destul de bine căpușorul și acum exersăm la rostogoliri și stăm pe burtică de câteva ori pe zi!

Am însă un singur regret ... că trebuia să am un copil mult mai devreme!!! De teamă sau din diverse motive am amânat acest moment dar într-un final contează că am o fetiță frumoasă și sănătoasă.

Comentarii